Post by laslconglansditer on Mar 9, 2022 10:28:09 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 咱家有矿! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 咱家有矿! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsad uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ 咱家有矿! 2022 version ▞▞▞
Få många annonser för min smak.
Det här spelet är väldigt bra
Har problem med första steget. Samlar inte stjärnor.
咱家有矿! Mô phỏng khz
Jag betalade 10 spänn för inga annonser och jag kan inte komma till den andra gruvan
Lägg till ett alternativ för att slå på eller av skuggor och ett annat för kvalitet och tack
Orsum-spelet men du kan inte slutföra den första kartan, kommer inte att gå till den andra, även det fortsätter att krascha och du måste stänga av spelet och starta om för att fortsätta spela, det här är ett väldigt buggigt spel, bara hoppa över det
Coal Mining Inc. Simulation iyh
Häftigt
Bäst
Sämsta AD-spelet någonsin, på 10 minuter spelar du faktiskt i 30 sekunder, allt du försöker göra, varje meny, alternativ kommer att få dig att titta på AD. Jag menar allt och inte bara när du öppnar alternativmenyn utan även när du stänger den. Så 2 annonser per meny Sämsta spelet NÅGONSIN.
Kan inte spela upp snönivån, den stänger bara appen efter några sekunder varje gång jag försöker öppna den. Betalas för inga annonser, då detta.
Fixa det jäkla spelet. Betalas för att ta bort annonser och spelet kraschar hela tiden.
Super avkopplande spel, men snälla fiska spelet. Fastnat på 4/5 stjärnor och jag äger varje manager och har allt maxat
Inget att göra
För många annonser!
Det är riktigt bra och jag tycker om att spela det
Roligt spel. Bra utan reklam. Men låter mig inte gå till olika gruvsevärdheter. Hoppas detta löser sig.
Spelet är roligt men de dagliga belöningarna slutade vid 7 dagar och jag slutade få dem för 2 veckor sedan
Det är ett bra spel tills du inser att efter att ha låst upp allt i de två första stegen, säger det fortfarande att du behöver två stjärnor till för att gå vidare till nästa steg. Men det finns inget sätt att tjäna fler stjärnor eftersom allt är upplåst.
Spelet misslyckades och kommer inte att uppgradera till 5 stjärnor för att gå till nästa plats.. så jag står stilla med spelet..
För många dang annonser. Du spenderar dubbelt så mycket tid på att titta på annonser som du spelar.
Det här spelet är enkelt och roligt, men jag hoppas att jag kan spara mina framsteg och lägga till några prestationer nästa uppdatering!
Spelet är roligt men som alla andra sitter jag på 4 🌟 och jag kan inte ta mig till nästa nivå. Jag antar att jag är en sucker eftersom jag betalade 10 dollar för att radera annonserna. Om jag betalade för ett spel som jag inte kan utvecklas i BÄSTA DOVI, skulle jag vilja ha mina pengar tillbaka eftersom det här suger
Massor av annonser...
咱家有矿! Symulacyjne deet
Ganska dumt när du behöver 5 stjärnor för att gå upp båda nivåerna men nivå 2 finns det inget sätt att få 5 stjärnor jag maxade det bara för att få 4 stjärnor slöseri med tid kanske ett ok spel om du kunde gå vidare
Coal Mining Inc. Simulation iyh
Har precis börjat spela, jag har uppgraderat allt vid den första kolgruvan allt...det enda jag kunde göra just nu är en strävan att höja priset på kol 6 gånger. Men jag kan inte göra det eftersom kontoret är maxat. Vad gör jag?
Det är ett bra spel 🎮 men det har ingen utveckling i detta spel, bilar är väldigt långsamma
Slumpmässiga annonser ovanpå tillägg för att göra vad som helst.
咱家有矿! Mô phỏng khz
Vaayyy för många annonser, det är bara irriterande.
BH spel
Ace Attorney: Dual Destinies Приключенски cqi
Slöseri med tid
Visst kre
Hade alla köpta förmågor som att hoppa över annonser etc. Spelet kom till en punkt där att öppna en låda kraschade och jag inte kunde öppna mer. Så jag avinstallerade och installerade om för att fixa det och det uppdaterade mina framsteg och tog bort alla köp.
Kommer inte att gå vidare till nästa nivå.
Fantastiskt spel för att fördriva tiden fantastiskt
.پگ
Jag har spelat det här spelet förut, det var inte bra. Avinstallerade det. Några veckor senare får jag den mest skrämmande annonsen jag någonsin sett. Varför satte du det första i annonsen som ett skällsord? Även dessa memes är döda, om du inte går i mellanstadiet. Om jag kunde betygsätta det /10, så skulle det vara en -99999999999999999999999999999/10
Kul att börja med men blir väldigt tråkigt
Spelet är roligt att slösa tid på. Det finns dock några buggar som måste åtgärdas. Jag behöver uppgradera managers men jag har flera kistor att öppna men när jag går för att öppna dem fryser spelet.
Ger bara 2 stjärnor. Eftersom du bara kan spela 2 nivåer. Slöseri med tid.
Inte värt tiden eller pengarna, betalat för att ta bort annonser och avslutat spelet på mindre än en timme. Spenderade 50 % mindre på Playstation Store för shadows of mordor på rea....Jag undrar vilka pengar som gick längre...
bästa time pass-spelet någonsin spelade det i 6 timmar i tåg och hoppade över tiden
Jag tyckte det var ett fantastiskt spel så beroendeframkallande när jag inte har något att göra!
Gav spelet 2 minuter och tog sedan bort det. Jag har spelat tillräckligt för att inte behöva en handledning. Ska göra handledningen valfri Jag vill bara spela ett spel utan att slösa bort min tid.
Kan inte öppna några kistor inklusive de jag betalade diamanter för har försökt kontakta support men de ignorerar alla e-postmeddelanden
Trasig, betalas för inga annonser och laddar inte ens den andra nivån. Skulle vilja ha mina pengar tillbaka för att jag försökte sälja ett spel som inte fungerar.