Post by gersdufperacutt on Feb 4, 2022 16:16:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Goat Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Goat Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lås upp ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Goat Simulator 2022 version ▞▞▞
Goat Simulator Симулације auop
Det här är ett väldigt roligt spel som vi brukade ha 3 gratis kartor men nu har det bara en karta så jag ber dig vänligen skulle du ta tillbaka de 3 gratis kartorna?
Jag köper alla get men behöver köpa igen efter att jag har stängt och spelat igen, när jag klickar på återställ köp sa det inget att återställa
Det är ett väldigt roligt spel men det tar längre tid att installera så jag ger det tre stjärnor
total bedrägeri bör du göra det snabbare att ladda eftersom jag inte kan vänta så länge
Jag gillar det verkligen men du köper de flesta andra världar för riktiga pengar men det är ett så roligt spel. Du borde verkligen spela detta. Hoppas detta hjälpte.
Är coolt
Jag älskar spelet att det är så roligt och jag fick alla troper som det var lätt att hitta och jag fick alla getter också
Jag får alltid en eftersläpning i spelet och det låter mig inte spela det var att säga att du har ett problem med den här appen måste förmodligen förstå detta och då gjorde jag det och sedan sa det igen
Goat Simulator จำลองสถานการณ์ dbqy
Goat Simulator Симулације auop
Så fort man har kommit in på själva appen ansluter spelet till google play i en loop, så man kan liksom inte spela
det här spelet är fantastiskt men det tog mig 2 hela dagar att ladda ner det här spelet
Jag går framåt i det här spelet men spelet gav mig inga getmynt
Goat Simulator Simulasyon ncid
Det här är roligt spelet är bra och getterna är så coola, men låt oss spara våra framsteg
Utmärkt spel, jag njuter av det, det är det bästa, även det finns bara ett litet problem, jag önskar att kartorna var gratis eller kanske gör något för att få dem idk, men det är bara coolt, jag kan inte sluta spela 10/10
Efter uppdateringar blir det här spelet värst eftersom det visar att det inte går att ladda ner pausat Wifi.
Bra men du måste betala för de andra kartorna. Så det är i princip tråkigt.
Hej, det finns ett problem som spelet inte öppnas när det öppnas det automatiskt eller plz fixa det så jag ger 5 stjärna
Jag älskar det här spelet, jag tycker bara att du ska låta oss spela spellägena gratis som goat city bay, bick to school, goatz, payday och mer tack.
Roligt spel
Den gamla var bättre än så här
Det är bra spel och förvånansvärt bra grafik och lägg till multiplayer det skulle vara kul att spela med vänner och bra spel
Gud gam men plesae gör alla oter gams cheper plesae.
Jag älskar det här spelet men när jag spelar det slutade det laddas, det släpar och det kraschar så snälla. Fixa denna bugg
Förut är det väldigt roligt och roligt XD, men nu låter det mig inte spela, snälla fixa det här felet
100 % kul blockerat av betalväggar. Fortfarande ett fantastiskt och roligt spel, men det kommer att begränsa ditt roliga, vilket kan förstöra vissa spelares upplevelse.
Dåligt att många betalar för att spela spel, sluta, men var så bra
Jag minns att jag spelade det här spelet vid 3 nu är jag 10, det är så långt jag har kommit i det här spelet. Men efter år och år av att inte spelat fortfarande ingen uppdatering??? Uppdatera det här spelet. Jag vill ha fler saker att göra, göra uppdrag också och fler kartor. Tack, jag hoppas att du ser detta för jag vill verkligen ha fler saker
Jag önskar bara att du inte behövde köpa goat city bay. Det var mycket roligare när du inte behövde köpa något.
Detta är ett awsome spel, jag kommer aldrig att radera det. Det enda är att gettroféerna är för svåra att hitta
När jag går med där utan att visa något nätverk försöker jag med wifi men fungerar inte, snälla fixa det
Jag hade köpt DLC och extramaterial till min son, men uppdateringen till v2 tog bort dessa. Coffee Stain Studios har ignorerat mina e-postmeddelanden som ber om hjälp att återställa dessa köp. Nedslående beteende av dem.
Vänligen lägg till online-läge
Det uppstod ett problem när jag startade spelet första försöket och meddelandet dök upp som sa att laddningen misslyckades, vänligen fixa det så ger jag 5 stjärnor
Grafik är shi.t och tar långvgggggg att ladda
Jag älskar det här spelet eftersom det är supercoolt och roligt att det gör min dag ljusare,, [¦ ¢¦
Det här är roligt men på något sätt ger det mig annonser. Varför gör inte andra det?
Jag laddade ner det då var det 55% sedan behöll jag min telefon i några minuter sedan trodde jag att spelet har installerats så jag öppnade min telefon igen för att kolla!!! Det var inte installerat och det var igen 0% snälla fixa det här jag vill spela det här spelet väldigt mycket Snälla
Den laddar bara om och laggar
Det tar skit lång tid att installera appen och den tar skit mycket plats😣 MEN DET ÄR DET VÄRT DET ÄR ETT AV DE BÄSTA SPELEN I VÄRDEN☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺❤❤❤❤❤❤ 🐐🐟
グローキャッスル アーケード cpjo
Kan inte spela spelet när jag inte har någon serveranslutning. Avinstallerar.
Det var bra men inget att get sim xbox
Hej bästa utvecklare!! Jag älskar spelet!! Och det är roligt med den här fysiken och kan du lägga till en karta? Eller multiplayer eftersom det är bäst nu detta är perfekt spel för att lägga till multiplayer-läge! Ganska snälla 😍 jag älskar fortfarande det här spelet men priserna är för dyra jag vill ha goat city bay är bara 905 getmynt och avfall i rymden är bara 999 getmynt eller andra men jag älskar fortfarande det här spelet! ♥️660 771 det är mitt kärleksbetyg!
Älskar det!
Denna get är lätt att göra uppdraget enkelt tack kaffefläck du gör enkelt uppdrag
det här spelet fungerar inte ens
Att göra de tre huvudkartorna fria och sedan ta bort dem är dumt. Det var kul ändå.
Jag gillar spelet och uppdateringen, men att det verkar vara ett onlinespel nu, jag kommer att ge dig 5 stjärnor igen om du bara låter spelet offline nu. Jag älskar det men spelet måste vara offline av goda skäl, tack!😊
Det här spelet är okej men det är mycket bättre att skaffa PS4-, PC- och Xbox-versionerna. Det finns annonser var 5:e sekund och du måste betala för att andas. Men överversionen jag just nämnde, du behöver bara betala för de andra nivåerna och det är allt. Du får också goat City bay gratis samt goatville.
Goat Simulator Simulasyon ncid
Superkul