Post by gersdufperacutt on Feb 4, 2022 16:10:03 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Hop: Kawaii Jump IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod meer punten ▞▞▞
▞▞▞ Happy Hop: Kawaii Jump 2022 version ▞▞▞
Moeilijk om door te gaan als de advertenties letterlijk haperen en niet kunnen worden afgespeeld. Het enige dat ik soms krijg is een zwart scherm met een flikkerende balk onderaan, de advertentie wordt niet afgespeeld en de tijd gaat niet vooruit. Dus ik moet de app geforceerd sluiten en opnieuw beginnen als ik op dat moment zelfs maar de moeite wil nemen om door te gaan. De lange advertenties zijn ook frustrerend. Ik heb de behoefte aan advertenties omdat ze inkomsten opleveren voor de ontwikkelaars, maar ik denk echt niet dat we zoveel advertenties van 30 seconden moeten zien voor zo'n eenvoudige gameplay...
Dit spel is saai, ik vind het niet leuk
Het is geweldig en ik vind het leuk hoe het is een andere achtergrond met de personages. Ik vind het echter niet leuk dat er een trofee-knop is, maar hij doet niets als je erop klikt.
Download Happy Hop: Kawaii Jump v1.1.15 Apk 1.1.15 voor Android
Echt leuk! Je kan diertje verzamelen en verder is alles super leuk!
Happy Hop: Kawaii Jump Pelihalli edex
Dit is een super leuk spel, eenvoudig en schattig, ik verveel me nooit en het neemt niet te veel ruimte in beslag!
👎😐
Je kan heel veel kisten krijgen voor je huis en de poppetjes waarmee je speelt krijg je door punten En dat vind ik heel leuk
Telenovela corazones al limite wikipedia, Killer whales jumping at night, ... Cz 452 american aftermarket stock, Tschermak mendel, Happy birthday once again
Set of happy frogs, funny toads and cute tadpoles. Set of childish froggy characters ... Cute Green Frog Smiling, Jumping, and Croaking Vector Set.
Dit is een leuk spel, maar ik heb miimo-tv waar ik bang voor ben omdat ik niets heb gekocht. Ik weet niet zeker of je iets moet kopen, maar ik heb het en het en ik zocht het op en er stond dat je elk bedrag moet betalen om het te krijgen, maar ik heb helemaal niet betaald en ik ben bang als ik ga een last krijgen. Help alstublieft
De karakters zijn zo schattig! En ik hou ervan om kisten te ontgrendelen en mijn kamer te versieren.
Hij gaat niet downloaden
Ik heb zojuist dis-game gedownload om een skin in matrozenkatten te krijgen, dus ik weet het niet
De kleine popetjes zijn schattig dus zijn de schatten leuk om te krijgen. Maar helazd zijn er veel om moeilijk te krijgen en helaad vindt je schatten op een moeilijk plaatsje maar voor de rest 👍
Gguy
Vind dit spel leuk
Super tof als je je verveelt speel deze spel
Ik ben helemaal weg van dit spel, mijn enige probleem is dat ik Sweet Sins en Sailor Cats heb gedownload (ook geweldige games), maar ik heb niet de Sailor Miimo of de Sweet Sins Miimos in happy hop. Als dit een bug is, corrigeer het dan alstublieft! Bewerken: ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekregen en alles werkt goed op happy hop. (p.s. ik hou er nog steeds van)
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade lvd
Ik vind het spel leuk, maar mijn kamer is een beetje glitched... De vloer is uitgerekt, dus ik kan niets meer in mijn kamer zien (ik kan de vloer niet verwijderen). Ik hoop dat dit opgelost kan worden en ik kan genieten van de volledige game...
een van mijn favoriete spellen. enige klacht is hoe komen we aan kostuums als we de andere spellen hebben gedownload??
Het is heel leuk vooral de nieuwe update want nu kan het regenen❤ en het is super vaslavend❤ maar de reclame is wel vervelend
super geweldig
Het is een geweldig spel!!
Heb de gratis outfits op kawaii kitchen niet gegeven:|
Saw Machine.io Arcade nowx
Happy Hop: Kawaii Jump Аркади zjcd
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade dcfe
Leuk en grappig
het is super schattig en leuk✨
moeilijk te spelen kan niet springen op de ijswolk die blijft omklemmen
Ik heb dit spel voor de skin in de kawaii-keuken gedownload en ik kan de skin niet ontvangen. ziet er schattig uit hoor
Ik werd echt verdrietig toen ik geld uitgaf
De gameplay is redelijk, maar de audio is allemaal maf. Elke keer dat er iets verandert de audio glitches. Ik heb de muziek uitgezet zodat ik de geluiden niet hoefde te horen, maar het geluid doet het nog steeds zo nu en dan. Hoop dat deze informatie helpt!
pathanisch kontspel en korny als de hel
We are a young passionate team that wants to fill the world with happy cute kawaii games ♥ #SailorCats #HappyHop #KawaiiKitchen #SweetSins #ClickerCats.
Heel erg verslavend, zelfs na een tijdje
Het was oké, maar misschien minder lang ik hou van de kat, hoewel ik denk dat dit een heel goed spel was, het is super schattig en ik denk dat je het gratis en geweldig zou moeten spelen, ik hoop dat je het spel leuk vindt veel plezier
Toen ik instapte, had ik 598 sterren en vandaag toen ik aankwam, stond het alleen op nul, dus het is niet goed
Ik hou van deze app!! Ik weet dat het kopen van de miimo-supporter je zou vertellen dat je deze app beter kunt maken, maar ik verspil mijn geld niet aan onnodige dingen. Maar je moet deze app updaten!
dit is een goed spel, het is alleen dat als je de ene kant op gaat, het een andere kant op gaat en dan verlies je het spel
Charlie Brown, Pikachu, Family Guy, Lol, Anime, Itunes, Kawaii Tekeningen ... ❤Vivian❤Happy hop: kawaii jump (miimos) images !!! ❤.
Deze game is zo leuk en ik vind het geweldig hoe ze zoveel schattige kleine makers hebben en die van hen zoveel makers en voor mij is het een 11/10
Leuk spel. Advertenties zijn niet te opdringerig en prijzen en kisten zijn gemakkelijk te verdienen
het is ok, maar het is een beetje saai
Superleuke app!
Ik hou ervan! Je kunt kostuums en kisten voor meubels krijgen. Ik hou ook van hoe hun vakantiemeubels zijn! Het heeft advertenties die zuigen, maar veel games hebben dat, dus ik kan niet echt klagen. Al met al een uitstekend spel! 5 sterren!
Ik heb echt genoten van het spel. Ik hield niet echt van Sailor Cat, dus heb ik het verwijderd. Op het moment dat ik Sailor Cat verwijderde, werkte dit spel niet meer. Ik heb geprobeerd het te verwijderen en opnieuw te installeren en niets werkt, het laadt niet en het crasht, dus nu kan ik het niet meer spelen, en ik heb het GEWOON geïnstalleerd. Ik heb ook nooit een skin gekregen voor het installeren van Sailor Cat of Happy Hop in beide games (nooit een matrozenkat-skin voor happy hop en nooit een eenhoorn-skin voor matrozenkat). Over het algemeen lage tevredenheid vanwege deze problemen.
Happy Hop: Kawaii Jump Arkadspel yhm
Lindy Hop in Florence. You Were Horny And Looking ... controlcenter happy kawaii animal bird Sticker ... bluebirdtheatreco blue jump mascot birds Sticker.
het enige slechte aan deze game is dat er elke keer dat je sterft een advertentie is. Ik denk dat het goed zou zijn om het terug te brengen naar elke twee doden. verder heel schattig en leuk
Happy Hop: Kawaii Jump Arcade mry